Monday 23 May 2016

Filled Under:

Wanita Ini Menanggung Kesakitan Akibat Ketawa Terlalu Kuat Di Dalam Kereta Api...!!




Seorang wanita berumur 40 tahun terpaksa di kejarkan ke hospital setelah mulutnya tidak boleh di tutup semula akibat ketawa terlalu kuat.


Wanita ini merasa sakit di bahagian mulut selepas ketawa terbahak-bahak dengan suami dan rakan rakannya yang hendak melakukan perjalanan dalam kereta api ke di kota guangxi china.

Menurut chiu , isterinya yuan selalu mendapat kad yang bagus sehingga ia merasa sangat senang dan bahagia, dan  membuatnya terlalu gembira dan ketawa sekuatnya.

Kami memutuskan untuk berhenti di stesen berikutnya dan membawanya ke hospital, menurut pemeriksaan doktor , perkara itu berlaku sebab yuan ketawa membuka mulutnya dengan tertalu lebar yang mengakibatkan rahang mulutnya bergeser dan tidak boleh di tutup.


Setelah dirawat selama dua hari akhirnya rahang yuan normal seperti semula, namun tidak diketahui dengan jelas sama ada mereka melanjutkan perjalanannya kota guangxi atau pun tidak.



Perjalanan mereka itu memakan masa selama 28 jam, akibat merasa bosan, yuan dan suaminya serta rakan-rakannya memutuskan untuk bermain kad dalam perjalanan itu.

Namun setelah ketawa terbahak-bahak isteri saya merasakan sakit di bagian rahang dan mulutnya tidak boleh ditutup semula.



Sumber: E-berita




0 comments:

Post a Comment