Tuesday 24 May 2016

Filled Under:

Sampai Bila Saya Nak Sabar, Kalau Hari-Hari Perempuan Itu Whatsapp Suami Saya..!!

Kisah benar cerita ini diambil di facebook Kisah Rumah Tangga





Assalamualaikum.. saya nak minta semua doakan kebahagiaan dalam rumahtangga saya. Bertahun hidup dengan gangguan seorang perempuan ni yang tak habis-habis cari suami saya. Memang saya akui, suami juga bersalah apabila awalnya melayan dia tapi sekarang dia betul2 nak berubah.    


Saya kenal dia . Saya yang tak izinkan dia block nombor perempuan tu sebab saya nak tengok sejauh mana perampuan tu nak menganggu hidup kami. Bila call, whatsapp, telegram dan sms tak di layan dek suami, sekarang dia gunakan pula nombor kawan-kawannya yang lain. 


Bukan saya nak viralkan cerita ni, mohon rakan KRT ramai-ramai doakan supaya dia berhenti jadi parasit dalam rumahtangga saya boleh tak?? Nombor saya semua dia dah block, so tak dapat dah saya nak maki hamun dia.


Masalahnya suami saya memang tak nak kawin, depan saya dan perempuan itu sendiri dia cakap yang dia tak akan khawin lain. Malah katanya kalau pun dia bercerai dengan saya, dia tak akan berkahwin dengan perempuan. 



Rumahtangga saya betul-betul huru hara gara-gara perempuan ni. Kami pernah bercerai tapi rujuk kembali. Satu-satunya sebab kenapa suami saya terpaksa melayan dia ialah kerana perempuan tu akan menganggu dia tak kira di office malah pernah datang ke rumah saya beberapa kali. 

Saya tak boleh nak biarkan hal ni berterusan walaupun tau apa sebab suami masih bersama dia. Isteri mana yang sanggup kan?




5 comments:

  1. xd maknanya laki kau yg kawtim dgn prempuan tu sbb tu die rse kebal lg2 bile kau da tau hubungan dorg..laki kau dpn kau ckp lain blakng kau cite lain ni,dgn prempuan tu pn die cite lain so skg bkn punca dr perempuan ja tp laki ko master mind...laki ko yg masalah ..ugut je die klo masih sygkn awk lbh baik lupekn wanititu atau lepaskan awk cre baik sbb ramai lg lekaki yg kualiti bole jga awk bru die tau kehkehkeh,atau awk trima je die jd madu terpulang...yg ni option utama dr Allah kita dtg,pdnya kita kembali..nikmat cintai Allah dan rasulnya terjamin syurga dr mengharap cinta suami yg merapu tu...wallahualam

    ReplyDelete
  2. penah rujuk sebelum ni... akk doa buat solat istiharoh mintk petunjuk.. itu yg lebih baik.. andai kata memg itu jodoh akak dgn suami.memg itu la suami akak.andai kata x ada jodoh yg panjng.itu bermkna jodoh,rezeki,maut dh ketentuan.. sabar je kak.. ada hikmah semua ni..

    ReplyDelete
  3. salam sis...masalah kita hampir sama sis.suami dicintai oleh wanita lain.yang lebih memilukan wanita itu adalah warga indonesia yang tak sedar diri...peluang demi peluang diberi kpd en.suami. takpe sis tanamkan kesabaran dlm jiwa kerana semua itu ada KARMANYA....walaupun hati kita banyak terguris teruskanlah kehidupan....Lelaki ni mmg banyak helahnya dan seringkali menafikan kesalahan mereka ...walau bagaimana sempurnanya kita dimata orang lain tetapi dimata mereka TIDAKKKK...

    ReplyDelete
  4. janganlah bodohkan diri anda... kalau btl suami tak de apa2 dgn perempuan tu.. dia x akan msg whatsapp suami awk dgn kata2 dan ayat merayu tu.. jgn mudah percaya suami 100% kita x tahu apa dia buat semasa dia di luar.. Suami blh ckp apa saje utk ttp kesalahan dia..kita sebagai wanita sebenarnya sesekali harus jadi detektif... Suami awk blh kata nk block no dia tp blkg awk.mgkn dia blh unblock no tu...atau guna no.lain

    ReplyDelete
  5. Kalau hitam , Mana hitamlah.. Kalau Putih maka Putih lah . jika benar sayangkan awk sis, Mana mungkin en.suami "dua" kan awk . jika benar awk cinta hingga ke Jannah sis . Mana mungkin dia tidak akan pertahan awk Dr hasutan dunua yg lain . jika dia sendiri tergolong Dr yg menindas , sis . awk punya akal yg waras lagi sempurna . gunalah sebaiknya . maaf ..

    ReplyDelete