Tuesday 2 February 2016

Filled Under:

‘Saya tak lena hanya pejam mata hayati ucapan tuanku’ - BAKAL MENTERI KEDAH






"Saya tidak lena tetapi hanya pejam mata sebab nak menghayati ucapan tuanku pada majlis di istana tempoh hari".


Itulah jawapan bakal Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Ahmad Bashah Md Hanipah ketika menjawab pertanyaan wartawan mengenai video beliau yang kelihatan terlena sebelum ini. 


Menurutnya,beliau tidak mungkin akan terlena atau tidur dalam majlis besar seperti itu.


"Saya duduk sebaris dengan semua tetamu kenamaan termasuk Datuk Seri Mukhriz Mahathir. Jadi tidak mungkin saya akan berbuat demikian.

"Semua dakwaan itu adalah tidak benar dan sengaja memberi gambaran negatif terhadap saya," 


Menjawab  mengenai pesanan bekas Menteri Besar, Datuk Seri Mukhriz Mahathir agar tidak lena ketika majlis  angkat sumpah di Istana Anak Bukit  hari ini  beliau berkata ia tidak akan berlaku.



"Mungkin ada niat lain di sebalik nasihat yang tidak begitu bernas," katanya.




0 comments:

Post a Comment